Viestintätoimisto, joka tukee urbaania ja monimuotoista kulttuuria

Yksi Tiikeri Median lupauksista ja syistä viestintätoimiston olemassaololle on tukea monimuotoista kulttuuritekemistä. Miksi näin? Ja miten kulttuurin tekijä voi saada Tiikerin sponsoriksi omalle projektilleen?

Tiikeri Media sponsoroi elokuussa 2022 järjestettyä SEE US -muotitapahtumaa, jonka tavoite oli nostaa mielenterveysongelmien näkvyyyttä.

Muotia, musiikkia ja mielenterveyden tukemista: See Us Lapinlahti

See Us Lapinlahti -tapahtuma täytti kuumana, elokuisena iltana 2022 Lapinlahden Lähteen piha-alueen kulttuurinnälkäisillä tapahtumavierailla, värikkäällä muodilla, musiikilla ja kirjavalla joukolla kulttuurin tekijöitä. 

Kaikkia yhdisti intohimo mielenterveysongelmien ehkäisemiseen ja mielenterveystietoisuuden lisäämiseen. Niiden edistäminen oli tapahtuman konkreettinen tavoite.

Myös tasa-arvoa, yhteisöllisyyttä ja reiluutta sekä taiteen saavutettavuutta edistävä tapahtuma keräsi monipuolisen joukon yhteistyökumppaneita: mukana olivat Pro Lapinlahti Mielenterveysseura, Lapinlahden Lähde sekä kourallinen sponsoreita. 

Koska Tiikeri Media jakoi samat arvot, ei vaatinut suurta harkintaa lähteä mukaan tapahtuman tukijaksi. Rahallisen sponssin lisäksi See Us -tapahtumatiimin käytössä olivat Tiikerin valokuvauspalvelut.

Miksi Tiikeri laittaa tähän aikaa ja rahaa?

See Us Lapinlahti ei ole ainut kohde, jolle Tiikeri on antanut tukensa. On järjestetty esimerkiksi indie-artistien levynkansien ja urheilun kuvauksia.

Viimeisin, rahallinen yhteistyö sovittiin huhtikuussa Kohde ry:n kanssa. Rahallisen sponsoroinnin lisäksi Tiikeri Media tarjoaa elokuussa 2023 järjestettävälle tapahtumalle kuvauspalvelut. Voit lukea tapahtumasta lisää tästä. 

Miksi tehdä niin: avata viestintätoimiston lompakko ja antaa omastaan kulttuuriväelle, joka ei taatusti täytä Tiikerin tiimin tilejä palkkapäivänä?

Monta syytä, osa itsestäänselviä.

Kulttuurin tukeminen on Tiikerin empatiateko. Kun itsellä on maailman mittakaavassa mitattuna paljon, ja kun on pysähtynyt kuuntelemaan yhteiskunnan väliinputoajien ja kaikenlaisten ihmisten tarinoita, näkee ahdingon, jonka moni elämänsä aikana joutuu kohtaamaan.

Tällöin jotain väkisinkin liikahtaa omassa itsessä. Silloin haluaa laittaa hyvän kiertämään. 

Kulttuurin tukeminen on myös investointi ympäröivään maailmaan. Kulttuuri ei sada euroina laariin heti nyt, ei yhteiskunnan eikä viestintätoimiston. 

Arvoa kuitenkin syntyy heti. Vaikutus on pitkäaikainen ja ajan myötä itseään kasvattava. 

Kulttuurin tuottaminen on nimittäin yksi tehokkaimmista tavoista tuoda ihmiset yhteen ja luoda inhimillistä pääomaa. Kulttuuri on kriittinen osa yhdessä elämistä. Kun yksi inspiroituu, löytää merkityksen taiteesta, joka hetken aikaa koskettaa, hän saa jotain minkä voi pistää taas eteenpäin.

Tiikerin tiimi inspiroituu kulttuurista

Rehellisyyden nimissä kyse ei tietenkään ole pelkästä maailman halaamisesta. Viestintätoimisto hyötyy tuen antamisesta itsekin.

Sill√§ sormien pit√§minen kulttuurin pulssilla antaa Tiikerin tiimille suoria supervoimia. Se inspiroi ja antaa sielunruokaa, jota tarvitaan, kun pohditaan luovimpia ratkaisuja 2020-luvun viestinn√§llisiin haasteisiin ‚Äď niit√§, joita tarvitaan, jotta rohkeutta maailman valtameren aalloilla surffaamiseen riitt√§√§.

Kulttuurin tukeminen siis sataa myös Tiikeri Median asiakkaiden laariin. Se myös osaltaan mahdollistaa toiminnan jatkuvuuden: kun koko tiimi allekirjoittaa samat arvot, on tekeminen kestävällä pohjalla.

Tuettavien kohteiden metsästys

Pari kertaa vuodessa Tiikeri Media siis sponsoroi monimuotoisuutta tukevan kulttuurin tekijöitä ja toimijoita. 

Kaipaatko tukea tapahtumalle, pop-upille, tempaukselle tai kampanjalle hyvän asian puolesta?

Rahallisen sponssin lisäksi Tiikeri Media tukee mahdollisuuksien mukaan toimijoita ilmaisilla viestinnän ja sisällöntuotannon palveluilla: kuvaamme, kirjoitamme ja konsultoimme.

Ota rohkeasti yhteyttä! Laita Tiikeri Medialle viestiä LinkedInissä tai Instassa. Voit myös laittaa sähköpostia iikka@tiikerimedia.fi ja kertoa, millaista tukea toiminnallesi tarvitset. 

Mitä on suunnitteilla ja keitä tiimiin kuuluu? Millaisella aikataululla projekti on tarkoitus toteuttaa? Minkälaista näkyvyyttä sponsorille on tarjolla?

Palaamme asiaan!

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *